Časopis Motociclismo obavio je maraton test Multistrade 950. 50.000 km je prevezeno u samo osam mjeseci, a Multistrada 950 je pokazala svo-je prave lice.
Vrhunski performer u maratonu testu bio je agregat: od početka testa pa do kraja snaga mu je porasla za više od 4 KS. Nije bilo potrošnje ulja, a kada je na koncu testa rastavljen, agregat je i dalje bio u savršeno ispravnom stanju.
Prema novinarima Motociclisma, ovaj test izdržljivosti bio je i prilika da se vrjednuje stalno poboljšanje kvalitete motocikala iz tvornice u Borgo Pani-gale, dugi intervali održavanja... Da ne spominjemo četverogodišnje jamstvo na cijelu gamu Multistrade od godine 2020. Sve to ukazuje na visoku razinu povje-renja u proizvod.
Stanje agregata
Kako je navedeno u članku, pokazalo se da je agregat Multistrade nakon maraton testa bio u najboljem stanju od svih motora koji su rastavljeni i pregledani u prethodnim testovima izdržljivosti. Praktički nije uopće trošio ulje.
Svi dijelovi agregata završili su test zadržavajući visoku razinu učinkovitos-ti i uz minimalno trošenje. Potvrda odličnog stanja motora su izmjerene rekor-dne vrijednosti snage i najvećeg zakretnog momenta zabilježene na kraju testa, a koje su postupno rasle tijekom 50.000 km. Nikad nije nadolijevano ulje izme-đu servisnih intervala što pokazuje praktički nultu potrošnju ulja.
Na glavama i klipovima motora testirane Multistrade 950 pronađeno je vrlo malo tragova izgaranja.
Smanjeni tragovi ostataka ugljika posljedica su neumornog istraživanja usredo-točenog na komore za izgaranje i oblik klipnih prstenova, uključujući toleran-cije klipa i cilindra kao i materijale vodilica ventila. Sve to potvrđuje i potrošnja ulja praktički jednaka nuli.
Napravljen da traje
Kućište, svi ležajevi radilice i klipnjača završili su test od 50.000 km u izvrsnom stanju, posebno uzimajući u obzir trajanje i intenzitet testa.
Snažna spojka i mjenjač
Mjenjač je bio u savršenom stanju: kako zupčanici, tako i vilice selektora stupnja prijenosa.
Otkriveno je da je spojka pretrpjela minimalno trošenje »lamela«, dok je isto-vremeno stanje kućišta i glavčine bilo vrlo dobro.
Kao što je navedeno u članku, ovo je bilo prvi puta da na komponentama motora nisu pronađeni znakovi istrošenosti u svim testovima izdržljivosti na 50.000 km koje je Motociclismo ikad napravio.
Izvrsno kočenje
Učinkovitost kočenja u svim uvjetima osigurana je odličnim i efikasnim radom Brembo-Bosch-ovog kočionog sklopa. Kao što je navedeno u članku, istrošenost kočionih pločica pokazala se znatno manjom od onog što je viđeno u ostalim testovima izdržljivosti koje je Motociclismo do sada provodio na drugim vozi-lima.
Savršena boja i bez oksidacije
Motociclismov test je pokazao izvrsnu kvalitetu završne obrade i ugrađenih materijala Multistrade 950. Vijci i razne komponente od čelika i lakih legura na kraju ispitivanja nisu pokazale znakove oksidacije.
Boje oplata, motora i okvira bile su na koncu testa u izvrsnom stanju. Tragovi oksidacije nisu pronađeni ni na ispušnom sustavu. Čak ni na prednjoj grani koja je u vožnji više izložena vanjskim utjecajima.